Ini Blog Gua ! Take It Easy: It My Story

Wednesday, September 5, 2012

It My Story

     Assalammualaikum n slamat sejahtera kpada yang bkan Islam, nie post pertama aku dalam blog pertama aku yang aku bina bersama-sama bestfwen aku sejak dari form one, ok firstly is nama penuh aku MUHAMMAD NOH B. MOHD SHARIFF, bersekolah di SMK BUKIT RAMBAI, MELAKA, berumur 16 tahun (form 4, under 18) hahaha...blaja dalam aliran sains iaitu SAIN TEKNIKAL...ermmm...agak senang but damn!!! susah giler dalam AUTOCAD...fuck susah...hahaha...

     Well aku seowunk yang gegila, suke senyum x kira masa, joke non-stop, dan talkative sampai kene wanted ngan cikgu skola, sejak dari kecik aku memang suke bercakap x tau nape mungkin ade bakat tok jadik pensyarah kowt (muke kerek) hahaha, just joke...tujuan aku bwat blog nie adalah untuk jadik diari aku, aku nak post ape yang aku nak kat dalam blog nie until aku da x de mende nak post agy...huhuhuh...SADIS...anyway wish me luck untuk taon depan...SPM bakal menghuru-hara kan hidup aku yang indah bak duduk diatas awan...hahahaah...k assalam, muaaha!!! chau kid rule!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen